Uzņēmuma vadība

Arnis Jaudzems, Sixt vadītājs Baltijas valstīs
Arnis Jaudzems, Sixt vadītājs Baltijas valstīs

Arnis Jaudzems,

Sixt vadītājs Baltijas valstīs

Gandrīz ikviena uzņēmuma pamatdarbības nodrošināšanai ir nepieciešams auto. Uzņēmumam automašīnas ne vien sniedz iespēju doties pie klientiem un partneriem, bet arī kalpo kā uzņēmuma vizītkarte.

Efektīva autoparka vadība prasa zināšanas un pieredzi. Ja sākotnēji šķiet, ka auto izvēle ir pavisam vienkārša, tad, uzsākot sarunu ar klientu, lai precizētu vajadzības, saprotam, ka izvēle starp auto markām; benzīna vai dīzeļdzinēju; jauno modeli vai aizejošo nav tik vienkārša – tas viss ietekmē automašīnas atpakaļpirkumu un attiecīgi arī uzņēmuma izmaksas kopumā.

Lai uzņēmumi ne tikai izprastu ārpakalpojuma jēgu, bet arī sāktu tos pielietot, uzņēmumu vadībai ir jāsaprot, ka ārpakalpojums nodrošina lielāku efektivitāti. Ir lieli uzņēmumi ar nopietnām transporta daļām, kas izveidojušās vairāku gadu laikā. Šiem cilvēkiem ir grūti iedomāties, ka tik nozīmīgu darbu var uzticēt citiem. Tādēļ, kā uzņēmuma vadībai, tā darbiniekiem pašiem ir jānonāk pie secinājuma – mēs labāk izmantojam ārpakalpojumus, veltam visas pūles sava biznesa attīstībai un cilvēkus, kurus esam iesaistījuši autoparka apsaimniekošanā, patiesībā varam izmantot daudz lietderīgāk.

Vairāk kā piecus gadus vadu Sixt auto nomu un Sixt leasing zīmolus Baltijā. Salīdzinoši nesen tiem pievienojās arī Sixt velo noma un moto nomas zīmoli, papildinot klientam pieejamo pakalpojumu klāstu.

Nozarē nostrādātie vairāk kā 20 gadi ļauj veiksmīgi plānot produktu attīstību Baltijā, biznesa plānošanu, bet būtiskākais – sniegt autoparka konsultācijas kā esošajiem klientiem, tā arī potenciālajiem.

Darbs Latvijas Auto nomu asociācijas (LANA) un Latvijas Riteņbraucēju apvienības valdē palīdz veidot autobraucējiem un velobraucējiem draudzīgu vidi.

Juris Veldre, Sixt Pārdošanas un klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs
Juris Veldre, Sixt Pārdošanas un klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs

Juris Veldre

Sixt Pārdošanas un klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs

Sixt nav auto pārdevējs, kas nodarbojas ar automašīnu pārdošanu un atsevišķu pakalpojumu nodrošināšanu. Mēs neesam arī banka, kas piešķir finansējumu. Mēs esam kas vairāk – vismaz tā gribētu apgalvot. Mūsu galvenā prioritāte ir klients un viņa vajadzības, kas liek ne vien nodrošināt pakalpojumus ar pievienoto vērtību, vienlaicīgi domājot par izmaksu efektivitāti.

Tā nu dzīvē ir iekārtots, ka maiznieks vislabāk prot cept maizi, zvejnieks zvejot un programmētājs – programmēt. Strādājot vairāk kā 15 gadus nozarē, varu droši teikt, ka esam eksperti auto sfērā, nodrošinot pilna servisa līzingu un autoparka vadību Latvijas un pat Baltijas lielākajiem uzņēmumiem.

Mūsu galvenais uzdevums ir izzināt klienta vēlmes un vajadzības, un, atbilstoši tām, piedāvāt vajadzīgo auto vai pat autoparku vadības risinājumus. Piemēram, ikreiz, saņemot jaunu automašīnas pasūtījumu, vispirms noskaidrojam, kādas ir klienta nepieciešamības un ko tieši viņš vēlas. Tālāk rūpīgi strādājam, lai par iespējami izdevīgāku cenu un noteiktajos termiņos šīs vēlmes piepildītu, auto iegādes aizkulises - klienta vajadzībām atbilstošas automašīnas ar atbilstošu komplektāciju izvēlēšanos, kaulēšanos par cenām, labāko alternatīvu meklēšanu utt. – atstājot savā ziņā.

Ikdienas braucējiem jāzina viens tālrunis un visu pārējo, kas saistīts ar automašīnu, nokārtosim mēs. Teiksiet - ērti un vienkārši? Un tā tas arī ir! Klientam tikai jāpiezvana uz Sixt klientu apkalpošanas tālruni. Viņam nav jādomā, uz kuru servisu automašīnu nogādāt, kad automašīnu pierakstīs rindā uz tehnisko apkopi, kad būs detaļu piegāde, pie kāda apdrošinātāja jābrauc utt. Atbildes priekšā pasakām mēs!

Turklāt mēs ne tikai gaidām klientu zvanus, bet arī paši sazināmies ar tiem un atgādinām par ar auto saistītām lietām. Mūsdienu steidzīgajā dzīves ritmā vienkārši nav iespējams paturēt prātā visu informāciju, un tas arī nav nepieciešams. Tāpēc esmu pārliecināts, ka ir daudz patīkamāk, ja, piemēram, par nepieciešamību iziet automašīnas tehnisko apskati, atgādinām mēs, nevis ceļu policija, piestādot pamatīgu soda kvīti.

Īsāk sakot - klients ir laimīgs un apmierināts. Un tas mums ir galvenais!

Jautājumi par auto līzingu vai autoparku vadību?
Zvaniet un uzziniet vairāk!
Pierakstīties jaunumiemSixt jaunumu saņemšana